mandag 31. august 2015

En koselig trend

Fargelegging for voksne har vært en økende trend den siste tiden, og da jeg i USA kom over denne fine boken på Urban Outfitters, kunne jeg ikke dy meg.



Jeg kjøpte boken Enchanted Forest: An inky quest and colouring book av Johanna Basford. Boken er full av fine design og figurer som en skal fargelegge, i tillegg til at en skal finne forskjellige figurer i mønstrene. Jeg kjøpte også to forskjellige pakker med fargeblyanter, en pakke med "normale" og en med metallic'e farger.

Boken ble plassert fint i bokhylla med en gang jeg kom hjem, og etter det har jeg egentlig bare tenkt på å begynne på den. I dag hadde jeg imidlertid litt ekstra tid, og da bestemte jeg meg for å prøve meg på første side.

Fargeleggingen min er ikke særlig aesthetic; fargene passer ikke sammen og jeg har tegnet utenfor linjene flere steder, men det får bare være. Øvelse gjør jo mester, og jeg har ikke fargelagt siden jeg var liten. Forhåpentligvis blir boken litt finere etter hvert...




Ikke bare er fargeleggingsbøkene kjekke å holde på med, de blir også utrolig flotte når de er ferdige!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar