torsdag 27. august 2015

Det Lille Hjørnet

Siden vi enda ikke har begynt helt på skolen, har jeg lite lekser og mye fritid. Jeg har de siste ukene hatt god tid til å være med venner, dra på trening og mye jeg vanligvis ikke klarer å presse inn i ukedagene. I dag fikk jeg også tid til et lite kafébesøk med Helene. Vi dro inn til sentrum etter middag, for å spise på en av kaféene jeg har hatt lyst å besøke en god stund nå; Det Lille Hjørnet.


Det Lille Hjørnet ligger ikke bare på Byas' liste over 6 superkoselige kaféer i Stavanger, kafeen ligger også i Stavangers koseligste gate: Fargegata. Jeg elsker Fargegaten (Øvre Holmegate), det er så mange litt old-fashioned og spesielle kaféer og butikker der, og selve gaten har generelt en veldig god vibe.




Jeg bestilte en kopp med eple- og kanelte, mens Helene bestilte kakao med krem. Både kakaoen og teen var utrolig god, og selve kaféen er også helt super. God musikk, hyggelige folk og cozy stemning! Elsk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar