onsdag 29. juli 2015

Shopping

Min første, hele dag i Houston startet med frokost på IHOP - International House of Pancakes. Jeg eeeeelsker amerikanske pannekaker, men dessverre oppdaget jeg ikke IHOP før i høst, da vi hadde kommet hjem fra fjorårets USA-ferie. Heldigvis dro vi jo tilbake i år, og dermed fikk jeg endelig prøvd ut pannekakehuset.

Jeg bestilte en rack med chocolate chip-pancakes, mens de andre hadde forskjellige typer pannekaker eller toast. Skal jeg være helt ærlig, var pannekakene mine ganske tørre og kjedelige - jeg liker ikke sirup - og jeg angret litt på menyvalget mitt da jeg så Mary Jos frokost... Hun hadde crepes med krem og jordbær, og det så utrolig godt ut. Heldigvis har vi flere dager igjen her, så jeg skal nok få prøvd ut mye forskjellig.




Etter frokost dro vi til TJ Maxx og Ross for å shoppe litt. Jeg fant meg en helt basic Abercrombie&Fitch T-skjorte, en Ralph Lauren pique og en finkjole. Jeg måtte prøve hele åtte kjoler før jeg fant en som passet, men den var skikkelig fin, så det var vel egentlig verdt det.







Sindre og Parker ble leie av shopping etter en stund, og da dro vi hjem igjen. I morgen skal vi også på shopping, men da legger vi igjen guttene hjemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar