lørdag 11. juli 2015

Prezzo

De fleste jeg har blitt kjent med her nede, bor i vertsfamilie, og derfor spiser vi som oftest middag hjemme med familien. Jeg har ikke tilbragt en eneste ettermiddag i Torquay sammen med de andre, men får nesten ingen fritid hjemme heller, ettersom bussen frem og tilbake til sentrum tar omtrent en time.

Tidligere i uka avtalte Live og jeg å spise middag sammen i sentrum, og vi har de siste dagene vært på jakt etter en restaurant å spise på. Valget falt på Prezzo, en italiensk restaurant like ved havnen. Vi dro ned dit rett etter skolen, og da var restauranten ganske tom. Jeg sjekket litt opp på nettet i etterkant, og vi var visst veldig heldige med dette. Til vanlig er visst restauranten stappfull, og det anbefales å bestille bord i forkant.

Prezzo hadde mye fristende på menyen, men jeg må innrømme at jeg er livredd for å bestille noe, og så ikke like det, så valget mitt falt på en helt basic Pizza Margherita. 





Maten kom etter bare ti minutter, og da vi hadde spist opp bestilte vi like gjerne dessert i tillegg. Både Live og jeg bestilte en sjokoladekake med fyll og iskrem ved siden av, og den var bare helt fantastisk! :)



Nå har vi bare tre-fire dager igjen her i England, men jeg tror jeg og enn gjeng andre fra Norge skal spise middag sammen enda en gang før vi drar hjem. Jeg krysser fingrene for det, for det ville vært en skikkelig koselig avslutning på språkreisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar