onsdag 15. juli 2015

Lunsj på Sabi Sushi

Etter en velfortjent, god natts søvn på over 14 timer, sto jeg i formiddag, for første gang på tre uker, opp helt uthvilt. Det var kjempedeilig å endelig få sove skikkelig, i min egen seng, og ikke måtte stå opp tidlig!

Enda bedre var det å ikke stå opp til frokostblanding til frokost. De siste 20 dagene er det nemlig det jeg har spist til frokost, og jeg tror jeg har spist nok Wheetos for de neste fem årene. Faktisk droppet jeg hele frokosten i dag, og spiste i stedet lunsj på Sabi Sushi sammen med mamma.


Jeg ELSKER sushi, og vi er så heldige at vi har en av Sabis restauranter omtrent rett nede i gaten. Siden det er så nærme, må jeg innrømme at jeg bestiller sushi oftere enn jeg burde, hehe.

Siden det "bare" var lunsj, bestilte vi ikke en Sabi Kuro, menyen som har alle mine favorittbiter. I stedet hadde vi ett fat med maki-ruller med laks og maki med tempura, og ett brett med nigiri med laks og maki med laks. Jeg er kjempeglad i maki-rullene med tempura, og kan bare ikke gå på Sabi uten å ha disse. De er bare helt amazing!



Sushi-lunsjen var en fin forandring fra lunsjen jeg har hatt de siste dagene, som stort sett har bestått av rundstykker, frukt, chips, sjokolade (JA, vertsfamilien ga oss chips og sjokolade til lunsj!!). Allerede til helgen reiser jeg igjen, da til Dana Cup, og der er ikke maten noe bedre. Heldigvis reiser jeg som tilskuer, så jeg slipper å spise der! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar