lørdag 11. juli 2015

Lunch in the park

I går var jeg innom butikken og kjøpte jordbær, bringebær og kirsebær-yoghurt. Bærene her er bare helt sinnsykt gode, og det er nok noe av det eneste jeg kommer til å savne når jeg drar tilbake til Norge. De er kjempestore, røde og lukter helt himmelsk! Bringebærene ble spist opp nesten med en gang jeg kom hjem, men jordbærene tok jeg med meg på skolen i dag.




Lunsjen vår her er skikkelig lang, hele én og en halv time, og når det er fint vær, spiser vi ofte i parken og går i shoppinggaten etterpå. I dag var det over 20 grader ute, og sola skinte som bare det. Med en gang skoletimene var ferdige, dro Live og jeg ned til parken for å kose oss med jordbærne. Nede i parken møtte vi en god del andre fra Norge, og vi spiste lunsj sammen.





Etter vi hadde spist, lå hele gjengen og solte oss i parken. Jeg sovnet faktisk, og sov i sola i en god halvtime. Jeg pleier vanligvis å ta en liten nap i den lille timen vi er hjemme mellom skole og kveldsaktiviteter, men siden Live og jeg hadde planer om å spise inne i Torquay, sov jeg i parken i stedet. Etter lunsj hadde vi lounge, altså slappe av, men da klarte jeg ikke sovne. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar