søndag 19. juli 2015

Hirtshals

Dagen min i dag startet alt for tidlig. Allerede klokken halv fem begynte alarmen på mobilen å dure, og da hadde jeg fått hele fire og en halv times søvn. Bra jobbet, Marlene! Jeg glemte nemlig ut tiden i går (les: NETFLIX), og var dermed ikke i seng før over midnatt.

Etter vi hadde stått opp, fòr vi ned til bilen og tok turen sørover. Båten fra Kristiansand til Hirtshals gikk klokken åtte, og vi måtte være på kaien i god tid før det. Vi hadde bestilt frokost i en av båtens restauranter i forkant, og fikk bord med en gang vi kom inn på båten.

Turen til Danmark tok rundt tre timer, og vi var fremme på hotellet i tolv-tiden. Jeg reiser sammen med Hinna G02, ettersom Sindre skal spille Dana Cup her, og hele laget hans bor på Tannishus. Vi er en stoooor gjeng som reiser sammen med G02, blant annet Birta og Thale. De ankom Hirtshals i går kveld, og hadde akkurat vært på stranda da vi kom frem. Vi spiste is og koste oss hele dagen, og klokken fem dro vi inn til Hirtshals sentrum for å se på guttenes trening.

Etter treningen dro hele gjengen som reiser med G02 på en pizzarestaurant rett borti veien, som en liten kick-off til Dana Cup. Vi skulle egentlig bestille pizza til Tannishus, men på grunn av dårlig vær ble det flyttet til restauranten. Det var skikkelig koselig, og en fin start på turneringen!



Jeg har forresten bestemt meg for å trene en uke på FitnessDK i Hjørring, hvor jeg skal prøve meg på bodycombat, boksing og crossfit. Det blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar