tirsdag 14. juli 2015

GRADUATION TORQUAY 2015

I dag var min siste hele dag i Torquay, og det var tid for graduation! :)



Graduation er nok det jeg har gledet meg mest til hele turen. Vi avslutter nemlig turen med skikkelig "vitnemålsutdeling" med amerikanske graduation-hatter, popcorn og limonade. Vi tok eksamen i forrige uke, og selv om jeg visste at det hadde gått ganske bra (læreren røpte at Dag og jeg gjorde det best i klassen), var jeg litt nervøs. Jeg byttet klasse to og en halv dag før eksamen, og fikk dermed ikke lært like mye som de andre i klassen. Likevel fikk jeg "karakteren" C2, som faktisk er den beste en kan få. Jeg fikk 47/50 poeng, og det er jeg ganske fornøyd med! Vi fikk også med et slags bevis på hva vi har lært. Kjekkest av alt var likevel hattene, som vi også fikk lov å ta med oss hjem.




Alle som hadde fun-pack (ikke jeg) fikk også EF-T-skjorter, og de fleste skrev hilsener til hverandre på disse.


Det er litt rart å tenke på at jeg antageligvis aldri kommer til å se igjen de folkene jeg har tilbragt tre uker med... Selv om turen for min del ikke var den kjekkeste og mest lærerike, har jeg enda ikke innsett at jeg så dem for siste gang i dag... Jeg sa faktisk ikke "hadet" til noen andre enn en av de norske som skal ta et senere fly i morgen...

Bussen til London kjører klokka syv, noe som betyr at jeg må kjøre før klokka er seks. Med andre ord må jeg stå opp om omtrent fire timer, og jeg må dessverre innrømme at jeg ikke engang er ferdig å pakke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar