onsdag 22. juli 2015

Dana Cup dag 1

I dag startet Dana Cup 2015, og Sindre spilte sin første kamp grytidlig om morgenen. - Så tidlig at jeg nesten ikke kom meg opp av senga for å låse døren da de andre dro. Kampen var nemlig så tidlig om morgenen at jeg ikke orket å bli med (været var heller ikke særlig bra, så det fristet ikke noe særlig å stå ute og se på fotballkamp)...! I stedet sov jeg noen timer lengre, og våknet ikke før resten av familien sto og banket på døra til leiligheten. Da hadde Hinna vunnet 4-0, og hele gjengen var strålende fornøyde.

Sindre skulle spille to kamper i dag, men siden den andre ikke var før i seks-tiden, hadde vi god tid til å spise middag og slappe av før det. Jeg dro også på trening, men siden vi ble sene, rakk jeg ikke boksetimen jeg hadde tenkt å gå på. Snakk om kjipt!

Etter treningen min, ble jeg hentet av mamma og pappa, og vi kjørte til banen hvor Sindre skulle spille. Siden pappa er trener, kom vi i god tid før kampstart, og i mellomtiden så vi på Hinna G99, altså guttene som er på min alder, spille mot et lag fra Østlandet.

G99 vant 7-1 (tror jeg), og rett etter begynte Sindre og G02 1 sin kamp. De møtte Flint fra Tønsberg, og dessverre gikk det ikke like bra med dem. De tapte nemlig 0-3.





Selv om guttene tapte den andre kampen i dag, har de enda muligheten til å spille i A-sluttspillet. Det avgjør kampen i morgen, når de møter Hanninge fra Sverige. Den kampen er ikke før halv fire, så før det skal vi antageligvis til Aalborg på shopping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar