onsdag 22. juli 2015

Bilka i Aalborg

Siden Sindres lag ikke hadde kamper før i ettermiddag, dro hele familien på tur til Aalborg. Jeg har ikke vært i Aalborg, ihvertfall ikke som jeg kan huske, men resten av familien var der det første året jeg spilte Dana Cup. Da hadde de vært på storshopping på Bilka, en alt-mulig-butikk (litt slik som Walmart i USA og Coop Obs) i Aalborg Storsenter.

Vi kikket litt i Bilkas tilbudsavis før vi dro, og de hadde tilbud på masse skolesaker. Jeg må alltid kjøpe nye ting til hvert skoleår, og jeg gjorde flere gode dealer. Jeg kjøpte meg flere skrivebøker, post-it-lapper, verdens søteste blyanter, tusjer og to skikkelig kule vannflasker (+ en flaske pink lemonade). Jeg mangler enda en god del ting før jeg er klar til vgs, men det føles godt å komme litt i gang!







Av de andre butikkene på senteret var det omtrent bare H&M og Starbucks som var "kjente", og vi brukte ikke særlig lang tid der. Vi måtte også dra tidligere enn planlagt, ettersom vi fant ut at Sindres kamp begynte halv tre, og ikke halv fire som vi hadde trodd.

Guttene tapte kampen, og gikk dermed videre til B-sluttspillet. De har allerede trukket motstander til i morgen, og de skal møte Egersund klokken ti på halv ti. Jeg er imidlertid bannlyst fra kampen, ettersom de har tapt de to kampene jeg har vært med på, haha. I morgen blir det med andre ord ganske tidlig opp, og jeg skal enten dra på trening eller sove mens de andre er på kamp. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar