fredag 24. juli 2015

Aalborg

Siden Sindre røyk ut i går, hadde vi hele dagen fri. Derfor bestemte vi oss for å dra til Aalborg på shoppingtur. Aalborg er mye større en Hjørring, og de har flere store shoppingsentre og mange kjente butikker.

Vi startet shopping på Salling, en butikk som minner veldig mye om Selfridges og Macy's. De selger flere merker, og det er i tillegg en Starbucks midt inne i kjøpesenteret. Etter å ha kikket litt, tok vi pit-stopp der. Da jeg var halvveis i karamell machiatoen min, gikk alarmen på kjøpesenteret, og hele senteret måtte evakueres. Det var visst "rød kode", og brannvesenet kom faktisk. Jeg så heldigvis ikke noe brann, og kjøpesenteret åpnet igjen etter litt.



Mens Salling var stengt, kikket vi litt i gatene rundt. Jeg fant meg ikke noe særlig, annet enn en juice på Joe & the Juice. (Shopping i Europa er liksom ikke det samme når jeg vet at jeg kan finne det meste billigere i USA, haha...) Jeg elsker Joe & the Juice, og min favorittjuice er Iron Man, som er laget av epler, jordbær og kiwi. Den er helt fantastisk god!




Vi dro tilbake til Hjørring i firetiden, slik at jeg rakk en økt med crossfit på Fitness DK. Det var min siste økt på senteret, siden vi reiser hjem i morgen tidlig. :(

Gutter 02s førstelag er forresten i finalen i A-sluttspillet, og skal spille kamp i morgen tidlig. Hinna har faktisk aldri fått bedre enn 3. plass i Dana Cup, og det var faktisk G02 i fjor. I år er det to lag fra Hinna som skal spille finale, G02 og G99. G02 skal møte et lag fra Østlandet, mens G99 skal møte et lag fra Brasil. Dessverre får vi ikke sett finalene, siden vi tar en tidligere båt, men jeg krysser fingrene for to Hinna-seiere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar