tirsdag 23. desember 2014

Ugly christmas sweaters

I går kveld kom Mary-Jo, Rick og Parker hjem fra London, og min tid sammen med Ranger er ferdig. I dag kom de på besøk til oss for litt førjulskos, og selvfølgelig for å fortelle om London. Mary-Jo hadde med seg to ugly christmas sweaters som hun hadde kjøpt til meg i London som takk for at jeg passet Ranger.

Den ene genseren er rød med en alvekropp på, og den andre har et reinsdyr på. Begge to er skikkelig stygge, men også kjempekoselige! Jeg fikk også en konvolutt med engelske pund, som takk for watching "devil dog"…





Jeg hadde planer om å kjøpe noen julegensre når jeg drar til London i januar, men da måtte jeg ha ventet med å bruke dem til neste år. Derfor er jeg veldig glad for at Mary-Jo kjøpte til meg, for nå har jeg noe å tilbringe romjula i! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar