tirsdag 2. desember 2014

Stjernene går for hestesjampo

I vår begynte jeg å bruke sjampoen Mane 'n Tail, eller heste-sjampoen som den også er bedre kjent som. Jeg hadde hørt masse positivt om sjampoen på Facebook og YouTube, og bestemte jeg meg for å prøve den ut. Etter det har jeg kun brukt denne.


For noen uker siden fikk jeg en mail fra Marte, en av journalistene i Nettavisens side Kvinneguiden. Hun hadde funnet bloggen min i sammenheng med en artikkel hun skulle skrive om kjendiser som bruker sjampoen, og lurte på om hun kunne få et intervju med meg. Noen dager etter hadde vi en samtale over telefon, og i dag kom artikkelen ut på Kvinneguiden.

Jeg trodde ikke det skulle bli noen stor sak, men etter å ha sett ansiktet mitt både på Nettavisen, MSNs logg-av-side, Side2 og Klikk.no / Kvinneguiden.no, har jeg blitt bevist motsatt. Skikkelig kult!


Det var flere som så meg på Nettavisen og MSNs hovedside også

Dere kan lese om hva jeg synes om sjampoen HER. :D

Jeg og venninnene mine bestiller sjampoen fra iHerb.com, hvor vi får store flasker til under hundrelappen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar