tirsdag 16. desember 2014

Shorter hair, don't care

Forrige gang jeg var hos frisøren var før konfirmasjonen min sent i april. Den siste tiden har håret mitt sett skikkelig stygt ut, flere cm med splittede tupper, "gjennomsiktig" hår, frizzy og med masse floker og bølger. Håret mitt er naturlig slett, men den siste tiden har det sett ut som om jeg har halvveis bølger og halvveis slett hår. Jeg er skikkelig dårlig på å gå til frisøren, så når jeg først klipper det, må jeg ta bort en god del. I forrige uke fikk jeg endelig bestilt en etterlengtet frisørtime, slik at håret mitt ser litt greit ut til jul.



Jeg er på jakt etter ny frisør, gjerne en som ligger litt nær huset mitt, slik at jeg slipper å dra så langt. Denne gangen prøvde jeg ut InLine på Stadionparken, hvor jeg ikke har vært før.

Jeg hadde time klokka tre, og jeg slapp å vente da jeg ankom. Først ble håret mitt vasket, før saksa ble funnet frem. Frisøren klippet en god del cm, og tok til slutt litt hårolje i håret.

Altså, jeg har nettopp dusja, så det er derfor håret er litt bølgete...

Nå føles håret mitt kjempekort, og jeg føler jeg ser helt annerledes ut. Neste oppgave blir å finne ut hvordan jeg skal ha håret på juleballet som er på torsdag, noen tips? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar