fredag 26. desember 2014

Hummermiddag

Nå ligger hele familien stappmette på sofaen etter et kjempegodt hummer-måltid. Gutta fikset oss 11 (lovlige, 22 om vi teller med alle som hadde rogn og derfor måtte uti igjen) hummere under hummerfisket, og i dag har vi kost oss med to av dem. Vi prøvesmakte 4 små forrige gang vi var her, men i dag tok vi opp den største hummeren vi fikk.





Før middagen så vi Arsenal-kampen, som endte 2-1, og jeg begynte såvidt på sesong én av Game of Thrones. Kjenner jeg er skikkelig gira på London og Arsenal-kamp akkurat nå!



Nå skal jeg lese litt, før jeg hopper tidlig til sengs (sier alltid det, skjer egentlig aldri). I morgen skal jeg prøve å jobbe litt på språkoppgaven min, før vi får besøk av tante May, Claus og Hanne, som skal være på besøk frem til mandag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar