torsdag 4. desember 2014

Morgenhelt 2014

1. oktober startet Arena med en konkurranse der det gjaldt å delta på 20 morgentreninger ut året. Klarte en dette, skulle en få en morgenhelt-kaffekopp. Jeg ELSKER morgentrening, og fikk en ganske god start. Så kom høstferien og sånn, og så ble det bare 1-2 morgentreninger i uka, og jeg begynte å bli litt redd for at jeg ikke kom til å klare 20 treninger, men i forrige uke bestilte jeg min 21 morgentrening.

Det har vært litt feil med datasystemet, så ikke alle treningene mine har blitt registrert, men i dag etter Grit'en, fikk jeg endelig ta med meg en av disse flotte koppene med meg hjem.

Nå drikker ikke jeg kaffe, men jeg har tenkt å stå opp halv syv hver morgen for å spise frokost og drikke te med pappa bare for å gni det inn at jeg har vunnet Morgenhelt koppen, han har nemlig bare 3-4 morgentreninger så langt.




Det er så utrolig inspirerende med slike konkurranser, de hadde Arena Mester, hvor en skulle trene mot 2014 poeng, fra mai-september, men jeg startet først skikkelig i august, så jeg kom bare rett over halvveis.

Jeg håper virkelig det kommer flere slike konkurranser, jeg har nemlig planlagt å slå pappa i alt! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar