tirsdag 2. desember 2014

London calling

London er en av mine favoritt shoppingbyer, den konkurrerer bare med New York og Fort Myers, og jeg har vært der en god del ganger nå. Heldigvis er familien like betatt som jeg er, og vi prøver å ta en tur til hovedstaden minst en gang i året. Mamma og pappa var i London forrige helg, men da fikk de ikke gått på Arsenal-kamp, og derfor begynte de å planlegge enda en tur utpå nyåret, hvor jeg og Sindre og skulle få være med, for å få med oss Arsenal-kamp og ikke minst etterjul-salget.

Ved middagsbordet i dag fortalte mamma at Londontur var bestilt til den siste helga i januar! Woohoo!

Jeg planlegger allerede hva jeg skal kjøpe, jeg trenger noen gode vintergensre og en del mer treningstøy. Jeg må altså begynne å spare penger, for jeg kjøper nesten alltid med meg en ekstra garderobe når jeg er i London, hehe.

Oxford Circus

China Town

Jeg har vært på Emirates tre ganger, før og sett Arsenal - Blackburn, Arsenal - Fulham og Arsenal - Sunderland. Denne gangen er det Arsenal - Aston Villa-kampen vi skal på, og jeg gleder meg veldig.

Emirates Stadium

Jeg skal jo på språkreise til England i sommer, med tur til London, så det blir ihvertfall to turer til shoppingbyen på meg neste år, og så krysser jeg fingrene for at det i tillegg blir nok en familietur før jeg begynner på vgs og Sindre på ungdomsskolen…! :D

2 kommentarer: