onsdag 17. desember 2014

Juleverksted

Den siste uka på skolen før jul er som regel ganske rolig. Karakterene er satt, og de fleste timene går bort i øving til juleball og film-titting. Hvert år, de tre siste timene på onsdag og de tre første timene på torsdag, har vi juleverksted på skolen, hvor vi enten lager julegaver eller gjør forskjellige aktiviteter.

I dag var det tid for det årlige verkstedet, og jeg skulle lage julestrømpe i kunst og håndverken. (Før juleverkstedet hadde klassen julefrokost, så vi hadde bare to timer skole, hihi) Jeg har aldri vært særlig god med nåla, og var veldig fornøyd da jeg fikk en allerede halvferdig strømpe. :D






Strømpen min ble, til tross for at jeg måtte sy en god del selv, veldig veldig fin. Jeg vurderer å ta den med for å vise min K&H-lærer (det var de to andre K&H-lærerne som hadde julestrømpe-aktiviteten), slik at hun kan se at jeg faktisk kan sy…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar