mandag 15. desember 2014

Julenissen på Hinna

Jeg var ferdig med julegavene til venninnene mine ganske tidlig i år, noe som var kjempedeilig. Jeg slapp å stresse med å finne ut hva jeg skulle kjøpe, men i stedet var det eneste jeg måtte gjøre å pakke inn gavene. Når sant skal sies var det vanskelig nok, jeg er nemlig ikke noe flink til å pakke inn gaver! Vanligvis bruker jeg en halv taperull på én presang, men i år klarte jeg meg ganske bra (neida, jeg fikk hjelp av mamma)!




Nå er det bare noen få dager igjen til jul, ti dager, og det er på tide å levere ut gavene. Jeg har allerede gitt julegaven min til Helene, som var på Hinna i dag, og Ylva, men de fleste skal jeg levere på skolen. Jeg tar med noen på skolen i morgen, men siden jeg ikke klarer å få med alle på en gang, blir gavene utdelt litt forskjellig.





Forhåpentligvis blir alle fornøyde med julegavene! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar