mandag 1. desember 2014

Julebord med Studio Hjelm

I helga fikk jeg melding av en av fotografene på Studio Hjelm, som inviterte til julekoldtbord etter jobb i dag. Jeg har aldri vært på julekoldtbord før, eller på julebord for den saks skyld, og ble veldig gira. Da jeg var ferdig på jobb, kjørte jeg ned til Henriette, som arrangerte koldtbordet, sammen med to av de andre fotografene.

Da vi kom fikk vi servert gløgg, min desidert favoritt varme drikke. Jeg har bare drukket gløgg én gang før, i mat&helsen i fjor, og likte det kjempegodt. Vi lager sjeldent gløgg hjemme, og da er det ekstra godt de gangene jeg får det.


Etter at alle var ankommet, satte vi oss tilbords og begynte å spise. Koltbordet inneholdt masse småretter, og jeg prøvde litt av hvert. Vi fikk et nydelig brød, som jeg likte spesielt godt.

Vi avsluttet kvelden med kaffe og ei nydelig sjokoladekake, og det ble delt ut en liten julegave til hver av oss. Julegaven var en glassblåsings-event utpå nyåret, en kreativ og veldig kjekk gave! :)




Ellers snakket vi litt om planer fof nyåret og hvordan vi skal gjøre det fremover. Det var en veldig koselig kveld, og jeg er veldig glad for at jeg fikk lov til å bli med!

2 kommentarer:

  1. gløgg er så godt, drakk det på skolen idag faktisk! julekoldtbord hørtes veldig koselig ut :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var kjempekoselig! :)

      Klem Marlene

      Slett