onsdag 17. desember 2014

Juleavslutning på sjakken

I dag var det juleavslutning på sjakken. Jeg var med i underholdningskomitéen, og lagde sammen med Petter og en gutt på den yngre gruppa et fullpakket program for kvelden.



Vi startet med laglynsjakkturnering, og mellom partiene spiste vi grøt, kake og pepperkaker. Jeg var på lag med Marte, og vi spilte ganske bra. Jeg vant to partier, og gikk ut på tid i de andre. Mens vi spilte ble en lysbildefremvisning med gamle bilder av oss vist. Ganske morsomt å se hvor mye vi har forandret oss!






Har helt ærlig ingen anelse hva jeg driver med her...


Vi hadde også sjakkquiz, som inneholdt et vakkert bilde av meg og en gjeng andre for et par år siden. Oppgaven var å plassere navnene, og jeg må si meg skuffet over at minst én av gruppene ikke kunne navnet mitt. *Sukk*

Marte og jeg endte opp med 5,5 individuelle poeng, og like mange lagpoeng som de fleste andre. Vi kom dermed på delt førsteplass, i følge Marte og Hanna, som fikk med premie til meg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar