torsdag 18. desember 2014

Ice-skating

I dag fortsatte juleverkstedet på skolen, og jeg dro til Sørmarka Arena for å sta på skøyter. Jeg dro sammen med Ine, Hedda og Meline, som også skulle prøve seg på isen, siden ingen i klassen min meldte seg på det samme.

Jeg er ikke noe særlig vintermenneske, født med ski på beina er jeg ikke, og på skøyter kan jeg sammenlignes med Bambi på glattisen. Sindre har gått på ishockey, og jeg har overlatt skøytinga til ham. I år fant jeg likevel frem mors gamle skøyter og hang meg på gjengen som skulle til Sørmarka Arena.

Vi kom ganske tidlig til ishallen, og fikk tid til å øve oss litt med bruskasse-pingvinene de som ikke er like stødige kan bruke til å holde balansen med. Etter en stund var de fleste andre fra skolen også utpå isen, og vi spilte Haien kommer, Hauk og Due og skøytet rundt i åttetall. Jeg tror hauken og haiene syntes litt synd på meg, for jeg ble ikke tatt før helt til slutt.




Vi fikk skøyte litt rundt for oss selv i en stund til, før vi måtte ta bussen tilbake til skolen. Vi skulle egentlig rydde klasserommet til juleballet som finner sted senere i kveld, men noen i klassen hadde kommet oss i forkjøpet, så vi fikk lov til å gå hjem.

Det ble en kort og kjekk skoledag, og akkurat nå er jeg hos Melinda, hvor vi skal fikse oss til juleballet. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar