torsdag 11. desember 2014

Hverdagslykke

Jeg er veldig, veldig glad i julekaker, og akkurat nå har vi halve kjøkkenet fullt i forskjellige typer julesnop. Vi har ikke begynt på julekakene selv enda, det gjør vi nok i romjulen, så bortsett fra pepperkakene jeg lagde med jentene forrige helg, er alt kjøpt. Selv om kakene ikke er hjemmelagde, er de kjempe-kjempe-kjempegode, og jeg har skikkelige vanskeligheter med å holde meg borte fra boksene.

Julekakene sparer vi vanligvis til jul, så det er ikke så ofte vi får lov til å spise dem i hverdagene. I dag var jeg derfor i ekstase da Sindre kom med en pakke smultringer vi skulle dele. Jeg er spesielt glad i smultringer, og kastet meg over posen med en gang. *Lykke*




Litt senere dro vi ut til Gosen og farmor og farfar for å levere to kjoler som farmor skal fikse litt på for meg. Mens vi var der, lurte jeg litt i kakeboksene deres, og fikk med meg litt av hvert hjem. :)





I helga skal jeg på hytta, så forhåpentligvis får jeg lagd litt julekaker der også, hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar