tirsdag 23. desember 2014

Giveaway uke 4

Fjerde søndag i advent er nå forbi, og det er bare en dag  igjen til julaften. Det betyr også at det er tid for å trekke vinneren av den lille, ukentlige julekalenderen min. Jeg skulle egentlig ha trukket i går, men jeg glemte det helt ut. Denne uken kunne dere vinne Baby Lips'en Pink Quartz fra Baby Lips Crystal. Leppomaden holder leppene fuktige, samtidig som den gir en rosa shimmer-farge.

Vinneren av Baby Lips'en ble Andra, fordi hun hadde så søtt julegaveønske: hun ønsker seg en kjæreste til jul. Håper du får det du ønsker deg, hihi! :)




I dag åpner jeg siste luke av julekalenderen, og i dag kan dere vinne fragrance mist'en Passionate Kisses fra Victoria's Secret. Det er min favoritt fragrance mist, den lukter vanilje og kirsebær, altså heeelt fantastisk!





For å vinne mist'en trenger dere bare å kommentere hva dere skal gjøre på julafta. Jeg trekker vinneren utpå ettermiddagen i morgen, altså 24. desember. :)

8 kommentarer:

  1. På julaften skal jeg åpne gaver, spise god mat og se "Tre nøtter til Askepott" :)

    SvarSlett
  2. Jeg skal være sammen med familien aka mor, far, bror, søskenbarna mine og tanten min. Først skal vi se tre nøtter til Askepott, så skal vi spise grøt, så pinnekjøtt, riskrem, så skal vi pakke opp gaver. God jul!

    SvarSlett
  3. liiiiinnnnnnnnnnn h23. desember 2014 kl. 14:07

    I morgen får jeg ut på ettermiddagen besøk av min søster med hennes to barn. Vi skal først spise grøt(håpe eg får mandelen ass). Etter det tenker jeg at vi skal spise pinnekjøtt etterfulgt av riskrem og verdens beste(kake, namnam) Senere på kvelden åpner vi gaver og ser noen julefilmer :))) God jul foresten :D


    SvarSlett
  4. I morgen skal eg på gravene for å legge ned lys og krans med pappa :D tradisjon me har hatt siden eg satt barnevakt for Sindre og deg :o
    Så ska eg til frisøren for å fikse håret, så må eg hente kjærest og hunden vår som skal feire jul med oss for første gang <3
    Itte det blir det familiejul på vaulen sammen med familien og ungene som isje har vært med på 3 år, så det blir en fantastisk jul :D <3 Ka du ska då snuppemor? <3

    SvarSlett
  5. På julaften skal jeg, som alltid, være hjemme med familien. Jeg kommer nok til å se noen julefilmer og vente hele dagen på selve afta. Da skal jeg spise masse pinnekjøtt, riskrem og åpne opp alle gavene. :)

    SvarSlett
  6. Stå opp. Ta på meg morgenkåpe (som me har lik) og kosesokker før eg går ned og finne frem julesokken min me goteri. Setter meg i sofaen og ser på tv eller serie/film. Skifter te fotballklær for å gå på banen og trene. Når eg komme hjem ska eg ta meg en god, lang og varm dusj. Så ska eg chilla før eg begynne å sminke meg, fikse håret og tar på meg kjolen. Eg må forresten og velga ka kjole eg ska ha på meg. Deretter finne eg frem alle gavene eg har gjemt og legge de i poser og videre i bilen. Så reise me te tanten min. Her spise me middag og desert mitt forsøk på å vinne mandelen for en gangs skyld.) Etter d går me rundt juletreet (ganske løye med alle våre fine sangstemmer som e i familien) Så åpne me gaver og smile og ler. Så når d begynne å bli seint og alle e leie så drar me hjem og eg fjerne sminken, tar av meg kjolen og hoppe i sengs. :-)

    SvarSlett
  7. Feira sammen med familien, spise julemat og åpne gaver :))

    SvarSlett
  8. Dagen starte med en god frokost, så nyte me julesokken mens me ser askepott på tv. Så gjør me egentlig ikkje noe annet enn å forberede kvelden og spise godteri mens me ser mikkes julefilmer �� På kvelden spise me pinnekjøtt og ribbe, før me åpne alle pakkene!!

    SvarSlett