mandag 15. desember 2014

Giveaway uke 3

En ny luke er åpnet i min lille julekalender, hvor jeg gir ut en liten ting hver mandag, pluss en ting på julafta. Forrige uke kunne en vinne Baby Lips'en Pink Shock fra Baby Lips Electro. Leppomaden holder leppene fuktige, og gir i tillegg en rosa farge.

Vinneren av Baby Lips'en ble Maeve, og hennes favoritt julesang er Blue Christmas med Elvis.

Denne uka er det også en Baby Lips dere kan vinne, og denne gangen er det Baby Lips'en Baby Lips Crystal i fargen Pink Quartz. Leppomaden holder leppene fuktige og gir i tillegg en rosa shimmer-farge.




For å vinne Baby Lips'en må du bare svare på hva du ønsker deg mest av alt til jul. Jeg trekker vinneren neste mandag, altså 22. desember. Lykke til! :)

11 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg mest acne skjerf og MacBook Air 13-tommers

    SvarSlett
  2. Den kommentaren oppfor var fra -Hanne Heggdal

    SvarSlett
  3. Ha det koselig med familie og venner ^^

    SvarSlett
  4. Det eg ønsker meg mest, er en MacBook pro ☺️

    SvarSlett
  5. Vanskelig, men tror eg må sei slalåmutstyr:)

    SvarSlett
  6. Fred på jord, viktig det ❤️��

    SvarSlett
  7. Ønske meg snø sånn at eg kan stå på ski:)

    SvarSlett
  8. Macbook Pro :D<3

    SvarSlett
  9. Jeg har ønsket meg en Laptop :)
    Å en genser jeg så da jeg var å jule handlet
    sist uke.
    Så blir moro og se om jeg har vært snill nok i år da :)
    Ønsker deg en Riktig God Jul
    hilsen Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  10. jeg ønsker meg en kjæreste

    SvarSlett