mandag 8. desember 2014

Giveaway uke 2

Som jeg skrev forrige mandag, har jeg en liten "julekaldender" frem til julaften. Jeg gir ikke ut noe hver dag, men hver mandag gir jeg ut en liten ting, pluss en ting til på julafta. Forrige uke kunne en vinne Baby Lips'en Soothing Sorbet fra Baby Lips Dr Rescue. Leppomaden skal både gjøre leppene fuktigere, slik som en normal leppomade, og også kjøle ned forkjølelsesår og munnsår.

Vinneren av Baby Lips'en ble Hanne Heggdal, og hennes favorittjulekake er Daimtopper. Jeg er også veeeeldig glad i Daimtopper, som dere kan finne oppskrift på her.

Denne uka kan dere også vinne en Baby Lips. Jeg gir bort Baby Lips Electro Pink Shock, som holder leppene fuktige og gir en rosa farge.





For å vinne Baby Lips'en må du bare svare på hva som er din favoritt julesang, og jeg trekker vinneren neste mandag, altså 15. desember. :)

15 kommentarer:

  1. Romjulsdrøm av Alf Prøysen! Allti en klassiker<3

    SvarSlett
  2. Min favoritt julesang er home for Christmas- maria mena!

    SvarSlett
  3. Mariah Carrey - all i want for christmas is you

    SvarSlett
  4. All I Want For christmas is you, hihihi:))

    SvarSlett
  5. Do they know it's christmas time?

    SvarSlett
  6. All i want for christmas is you
    Fatma

    SvarSlett
  7. Mariah Carrey - All i want for christmas is you :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  8. Maeve
    Blue christmas, Elvis

    SvarSlett
  9. Helene T
    Santa baby

    SvarSlett
  10. All i want for christmas is you <3

    SvarSlett
  11. Stjernesludd av Kurt Nilsen

    SvarSlett
  12. Jingle bell rock :)

    SvarSlett
  13. Syns "Fairytale of New York" e den beste julesangen :)

    SvarSlett