søndag 21. desember 2014

Birthday boy

I dag blir Sindre tolv år, og vi har hatt hele familien hjemme for å feire dagen hans. Jeg hadde på meg juleballkjolen min fra 8. klasse, som jeg faktisk ikke har brukt siden ballet. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har latt den ligge i to år, for den er ikke en typisk ballkjole, og kan brukes i flere settinger!




Gjestene kom rundt klokka tre, og vi begynte å spise da hele familien hadde kommet. Pappa hadde laget ei diger gryte med grøt, og hadde puttet en hel haug med mandler oppi. Alle barna fikk flere mandler hver, og håpte alle på marsipangrisen. Det viste seg at mandlene bare var en spøk, og at vinneren av marsipangrisen hadde en tapebit under skålen sin. Skikkelig morsomt! :D

Etter at vi hadde spist middag, spiste vi kake. Hele familien sto på og lagde gulrotkake og sjokolade, og farmor og mormor tok med kransekake og farmor tok med bløtkake og lefse. Kakene var skikkelig gode, men vi spiste på langt nær opp alt, og har dermed kake ihvertfall frem til julafta!






Klokka fem startet Arsenal - Liverpool-kampen, og alle ble helt opphengt i den. Kampen endte 2-2, Liverpool scoret seks minutter på overtid. Heldigvis hadde onkel, som er Liverpool-fan, gått da, for pappa var absolutt ikke i noe godt humør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar