onsdag 3. desember 2014

Besøksdag på St. Olav

I dag har jeg vært på besøksdag St. Olav vgs sammen med Ine. St. Olav er den videregående skolen jeg har lyst til å begynne på neste høst, det hadde jeg egentlig bestemt før besøksdagen, men jeg tenkte det ville være lurt å dra innom likevel.

Erle, meg og Thale utenfor Randaberg vgs, hvor jeg var på studiespesialisering-utplassering

Mamma og pappa har bestemt seg for å ikke være med å bestemme eller blande seg inn i mitt valg av vgs og utdanningsvei, og heller støtte meg i det jeg kommer til å velge og la det være helt opp til meg. Derfor ble de ikke med på besøksdagen, og Ine og jeg ble kjørt av moren hennes.

Da vi kom til St. Olav fikk vi marshmallows som vi grillet utforbi. Da vi kom inn, ble vi møtt av en del av lærerene på St. Olav, og vi fikk forklart litt som skolen og hvor vi kunne få høre om de forskjellige linjene og programfagene.


Vi snakket med noen lærere og elever på de forskjellige linjene, men etter å ha vært på de fleste studiespesialisering-foredragene utdanningsvalg-faget har å tilby, visste vi det meste fra før av. Etter en god time på skolen, tok vi turen hjemover igjen, og jeg er veldig klar for å søke på St. Olav! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar