tirsdag 11. november 2014

Tren som om det ikke finnes noen målstrek!

I dag hadde jeg min tredje og siste PT-time (i denne omgang) med Kevin. Jeg hadde timen nesten rett etter skolen, for å unngå fullt studio.


Jeg startet med oppvarming på tredemølle, samt noen sit-ups og armhevninger, før vi fortsatte oppe i apparatsalen. Her jobbet jeg med tri-cep og pull-ups, slik som forrige time.


Etterpå gikk vi videre til knebøy og nedtrekk (?). Jeg har aldri gjort knebøy med stang før, annet en på bodypumpen, og til min store overraskelse klarte jeg 3x8 reps med stanga (20 kg) pluss 5 kg på hver side.




Vi gikk videre til benkpress og skulderpress, før vi avsluttet med bulgarske utfall med 6 kg på hver side.




Treningsøkten var utrolig gøy, og jeg har lært utrooolig masse på de tre treningsøktene jeg har hatt med personlig trener. Jeg er skikkelig glad jeg valgte å bruke de to PT-timene jeg fikk da jeg meldte meg inn på Arena! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar