søndag 9. november 2014

Throwback to New York

Nå er det fire måneder siden jeg var i New York, og jeg kjenner jeg savner USA mer enn mer for hver dag som går. Ikke bare spammer jeg Instagram daglig med bilder fra sommerferien, men jeg og Ine, som var i NY i høstferien, snakker om alt vi gjorde, ikke gjorde og skulle ha gjort mens vi var der, hele tiden… hehe.


Yankees-match

Moods of Norway-butikken i Soho


Little Italy

Utsikten fra Empire State


Times Square



Resten av USA-ferien var selvfølgelig F-AN-T-A-S-T-I-S-K den også, men det var i NY jeg tok mest bilder, hehe. Forhåpentligvis er jeg blitt flinkere til å ta bilder hele ferien, i stedet for bare de første dagene, neste år, når jeg skal til England.

Familien som vi hadde med oss til hytta i helgen har invitert oss til å komme og være hos dem i Texas, neste gang vil skal til USA. De har såååå mange ting de har lyst til å ta oss med på og vise oss der. Jeg håper virkelig at vi kommer til å dra over på besøk til dem. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar