fredag 21. november 2014

The Hunger Games: Mockingjay part 1

Erle ble 15 forrige i uke, og i dag feiret hun den store dagen. Vi skulle se den nyeste Hunger Games-filmen, Mockingjay part 1, på kino, før vi skulle spise middag. Jeg avtalte med Ine å dra inn til sentrum litt tidlig, for å få tatt noen bilder mens det enda var dagslys, men da bussene så til å unngå busstoppet vårt, var det allerede mørkt før vi kom til sentrum. Vi fikk likevel tid til å ta litt bilder, men det var ganske mørkt, noe som ødela litt.






Vi møtte de andre en halvtime før filmen startet, og da møtte vi også Melissa og Ida Marie, som skulle på samme visning som oss. :)




Jeg delte ei bøtte med popcornkrydder med popcorn til (hehe) med Ine, og siden SF Kino-butikken ikke har Julebrus, kjøpte vi Coca-Cola Light i stedet. Jeg har som uvane å drikke opp den lille 0,5-literen med brus halvveis ut i filmen, og siden Coca-Cola Norge ikke svarte på forslaget mitt om å lage ei kinoflaske på 2 liter, tok jeg med meg en julebrus hjemmefra.

Mockingjay par 1 var ganske bra, men jeg tror kanskje del 2, som var min favorittdel av bøkene, blir bedre. Den gikk litt treigt, og det skjedde ikke så veldig mye.

Etter filmen dro vi ned til en Thai-restaurant nede ved Oljemuséet. Jeg har faktisk aldri spist på Thai-restaurant før, og ble positivt overrasket. Vi fikk servert stekt ris og frityrstekt kylling, som jeg har spist på Kina-restauranter før, og det var kjempegodt!





Smart tips for å unngå en anti-sosial kveld!

Etter bursdagen tok vi turen hjem, og nå skal jeg kose meg med Netflix resten av kvelden. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar