søndag 9. november 2014

Teavana

Parkers mor, Mary-Jo, fortalte meg i går kveld om en slags te-Starbucks de har i USA, nemlig Teavana. Forskjellen mellom Teavana og Starbucks, er at Teavana er, som navnet sier, en tesjappe der en kan kjøpe flere typer forskjellig te i løsvekt i flotte bokser, eller kjøpe en kopp mens en er der. Det er, som Starbucks, ganske dyrt, og teen de selger regnes som veldig ekslusiv.



Mary-Jo hadde med seg noe av teen hit til Korshamn, og siden vi snakket om te og hvor glad jeg er i te, lagde hun en termos til meg.


Teen var ganske "julete" med en dash av kanel, og smakte helt ubeskrivelig godt. Hun visste ikke hvilke smak det var, men det var den beste teen jeg NOEN gang har smakt!


Teavana høres ut som verdens kuleste sjappe, og jeg kan ikke tro jeg ikke fant ut om det mens jeg var i USA, for jeg gikk dermed glipp av tre uker med nytelse… Forhåpentligvis skal vi snart tilbake til USA, for ellers må jeg nok bestille meg noen poser på nettet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar