lørdag 29. november 2014

Siddisløpet 2015

Nå har jeg meldt meg på Siddisløpet 2015!


Jeg hadde planlagt å delta i år, men plutselig var påmeldingsfristen forbi, og det ble ikke noe av. Påmeldinga til løpet i 2015 er nå åpnet, og jeg har allerede meldt meg på.

Jeg har aldri vært med på noe løp før, men har kjempelyst til å løpe både halv- og hel-maraton en gang, så jeg har bestemt meg for å starte lett med Siddisløpet rundt Stokkavannet. Løypa er 8,2 km, og alle deltakerne får deltakermedalje. Den "magiske" datoen er lørdag 25. april 2015.

For å komme i form til løpet, må jeg virkelig begynne å løpe mer rundt Stokkavannet, og ute generelt. De gangene jeg har løpt rundt Stokkavannet tidligere, har jeg løpt sammen med pappa. Han løper imidlertid saktere enn meg, så jeg blir nødt til å finne meg en "hare" som løper fortere enn meg, og som kan dra meg, som et ledd i opptreningen. 



Jeg gleder meg til mitt første løp med startnummer på brystet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar