mandag 10. november 2014

Ønskeliste jul 2014

Nå har folk begynt å gå på julebord, og julebrus og pepperkaker er mulig å få kjøpt i butikkene. Dermed synes jeg det er på tide å legge ut ønskelista mi til jul på bloggen, slik at de som er tidlige med julehandelen (som jeg er, for første gang i år) også kan se hva jeg ønsker meg til jul.

Jeg er helt hekta på jean-jackets akkurat nå, men dessverre kan jeg ikke bruke min kjære jakke fra Ralph Lauren Denim nå i vinter, så jeg ønsker meg en med fleece-for, litt slik som Louis Tomlinson sin. (str M)



Jeg kunne også trengt et nytt par med UGGs, gjerne Mini Bailey Button-modellen i beige (str 38). Ett par brune hansker fra UGG Australia kunne jeg også tenkt meg…!



Acne Studios og Day by Birger Et Mikkelsen sine cardiganer er bare kjempenydelige. Selv om jeg gjerne skulle hatt orginalene, er de jo ganske dyre, så jeg ønsker meg også BikBoks modell av cardiganen.


Jeg har også forelsket meg i crewnecks, og har kjempelyst på flere. Jeg kunne tenkt meg et par fra Fresh Tops, The Hundreds, Urban Outfitters eller Forever 21. Jeg har også falt helt for de grusomt stygge strikkegensrene, spesielt de med mønstre strikket inn! (str S)

Jeg ELSKER Dr Martens-sko, og har kjempelyst på skolettene Dr Martens Chelsea, men sier ikke nei til flere snørestøvletter eller snøresko, heller! (str 38)


Treningstøy er noe jeg er desperat etter akkurat nå. Jeg kunne trengt meg en ny 2XU-tights (str S), gjerne i baby-rosa eller ice-blue, enten den normale eller thermal expression-tightsen.

Jeg er også skikkelig Nike-girl, og bare elsker alt fra Nike. Jeg ønsker meg flere Nike Miler-T-skjorter og langermede Milers, gjerne i fine og lyse farger, flere trenings-bher, Nike Pro-shortser og et par trenings-tightser. Du kan se bilder og noen av modellene jeg ønsker meg HER. (Jeg bruker str S i alt fra Nike) Jeg ønsker meg også et par Nike Air Max-sko i størrelse 38.

Timberland-sko er bare såååå kule, og jeg har kjempelyst på ett par i gul.


Ellers ønsker jeg meg en personlig almanakk, NARS-leppestift, vinterklær, pent kosetøy og fint superundertøy (jeg klarer ikke gå med ulltøy).

- Dette innlegget vil bli oppdatert etter hvert som jeg kommer på mer som jeg ønsker meg -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar