søndag 16. november 2014

NM for ungdom 2014, dag 3

Etter det fæle tapet mitt i går, lå jeg på sisteplass, og fikk walkover første runde i dag. Dermed måtte jeg ikke møte opp til dagens første rundt, og fikk sove lenge i dag morges.



Jeg dro ikke ut til spillelokalet før en halvtime før neste og siste parti, for å spise lunsj sammen med Hanna, Marte, Caroline og Maud. Etter at vi hadde spist, startet neste parti. Jeg møtte en fra Moss, med rett under 1000 i rating. Partiet gikk ganske dårlig, jeg spilte ikke særlig bra, og tapte.

Bilde fra gårsdagens siste parti, hvor jeg spiller med hvit

Jeg avsluttet altså turneringen med 1,5/6 poeng, men likevel kom jeg ikke på sisteplass. Jeg er ikke helt sikker på plasseringen min enda, men alt er bedre enn sisteplass! Turneringen gikk ikke altfor bra, men med to år uten trening bak meg, kan jeg ikke forvente annet. Forhåpentligvis går det bedre neste gang, når jeg har fått litt mer trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar