torsdag 13. november 2014

Mosvannet

Da vi var ferdige på yrkesmessa, dro klassen min ned til Mosvannet for å ha gym der. Jeg løp mye rundt Mosvannet før, nå går det helst i Stokkavannet, som er en del lengre.




Jeg og et par andre kom ned til vannet litt før de andre, og bestemte oss derfor for å ta litt bloggbilder før vi startet, hehe.



Umulig å ta inspo-bilder når jeg ikke klarer å holde meg på beina!



Da læreren vår, Olav endelig kom, varmet vi opp før vi startet runden. Jeg kjenner Mosvannet som min egen bukselomme, i hvertfall den ene veien, men siden vi løp den andre veien i dag, slet jeg med å vite hvor langt det var igjen.



Jeg synes det gikk ganske bra, jeg rundet vannet på ny rekord (tror jeg). Jeg var ganske fornøyd, men selvtilliten forsvant raskt da jeg så hva som blir ansett som "god form" på nettet. *Sukk* Jaja, når jeg først har forbedret meg så mye som jeg har, kan jeg godt forbedre meg litt til!



Nora og Sabrina, som begge var skadet og ikke kunne løpe, tok litt bilder for meg mens jeg løp, så tusen takk til dem! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar