tirsdag 25. november 2014

Les Mills Grit nr 11

Da jeg startet på Arena, holdt vi på med Grit nummer 9, men rett etter sommerferien var det tid for nummer 10. I dag var det release på Grit strenght og Grit plyo program nummer 11. Instruktørene våre var på workshop i helga, og etter å ha hørt at strength'en og plyo'en var kjempehard med flere nye øvelser, gru-gledet jeg meg litt.


Klokka 1730 i dag var pappa og jeg på vei ned til treningsstudioet, og ti minutter etter sto vi klare inne i salen. Jeg har forresten økt til 3,5 kg på hver side av vektstanga siden jeg begynte, og det føles som om jeg snart kan øke til 4,5 også! :)

På Grit Strengh'ten er det mest fokus på armer, og det er masse armhevinger og vektløfting. Halvveis i timen brant armene mine, og jeg trodde jeg skulle dø. Vi holdt på med supermann-push-ups og burpee-challenge, og det var sååå tungt!

Etter strenght var det tid for plyo, der vi fokuserer på bein og spenst. Her var det også en god del plyo-push-ups og squats, og det ble også her avsluttet med burpee-challenge.


Grit nr 11 var like tungt, og ikke tyngre, enn forrige program (det føles alltid som det!), og jeg er kjempeklar for å repetere det i morgen tidlig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar