lørdag 29. november 2014

Kosekveld

På skolen i dag avtalte jeg med Thale om å ha American Horror Story-maraton senere i kveld, og etter at vi hadde vært på trening, kom hun opp til meg. Både Mathea, Thale og jeg er blitt hekta på American Horror Story, eller AHS, og ser på det hele tiden. Nå ligger jeg omtrent én sesong bak de andre to, men Thale var så hyggelig å fortsatte å se sesong 1, Murder House, med meg.


Pappa har bursdag i dag (i skrivende øyeblikk er det akkurat tre minutter igjen av dagen), og i går kveld og i dag morges lagde jeg sjokoladekake til ham. Når sant skal sies var det Toros langpannerøre med Freia vaniljekrem i midten og Toros glasur på toppen, men det var det ingen som trodde på. Han hadde med seg kaka på jobb, men siden de "bare" spiste opp halve kaka, koste Thale og jeg oss med resten mens vi så på Netflix.


Pappa er riktig nok ikke 29 år altså, den løgnen har han levd på så lenge jeg kan huske!

Jeg pleier ikke bli redd av skrekkfilmer, men AHS er noe av det mest creepy jeg noen gang har sett! Etter seks episoder nærmet klokka seg midnatt, og Thale måtte hjem. Jeg er kjempeglad det ikke er jeg som måtte gå hjem i mørket, det hadde jeg rett og slett ikke turt!

Nå må jeg også hoppe til sengs, for i morgen tidlig er det BodyBalance på Arena! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar