lørdag 22. november 2014

Julegaveshopping

Nå er det kun 32 dager til julaften, og derfor dro Ine, Erle og jeg i dag inn til sentrum for å få unnagjort litt julegaveshopping. Jeg ble ferdig med alle venninnene mine i USA, og vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til familien enda, men hadde lyst til å bli med likevel.





Vi startet med å gå litt rundt i byen, i Gamle Stavanger, Beriavannet og Fargegata. Det er allerede blitt pyntet til jul i sentrum, og det var skikkelig fint med granbar, røde hjerter og snømenn hengende mellom husveggene. Gleder meg veldig til det store juletreet på torget blir tent, da blir det ekstra fint! :)






Da vi hadde gått rundt og tatt bilder en god stund, begynte vi på julegaveshoppingen. De andre to fant et par gaver, men jeg fant ikke noe. Jeg tror jeg har fått en idé om hva jeg kan kjøpe til Sindre, men det kom jeg ikke på mens jeg var der. Da klokka nærmet seg tre, satte vi oss ned på Wayne´s Coffee for å spise lunsj. Jeg hadde foccaccia med kylling og mozarella og en kaffe mocca med krem, og det var kjempegodt.







Før vi dro hjem, kikket vi litt innom noen butikker for å få tips til juleønsker, og Ine og jeg endte opp med å kjøpe julegave til oss selv. På Acne Studios hadde de nemlig fått inn de fine skjerfene sine i grå, som vi bestemte oss for å kjøpe. Acne-skjerf har stått på ønskelista mi en god stund, og nå kan jeg endelig krysse det av! :)







Det var en skikkelig koselig ettermiddag, og jeg gleder meg til flere slike i juletiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar