mandag 24. november 2014

Gifts from London

I helga var mamma og pappa i London på julegaveshopping, og da de kom hjem, hadde de med en liten gave hver til Sindre og meg. De bruker alltid å kjøpe en liten ting til oss når de har vært i utlandet, men siden det var julegaveshopping de skulle på, tenkte jeg at vi ikke fikk noe denne gang, og var forberedt på det. Jeg  håpet likevel på en liten gave, kanskje en Skittles-pose eller noe, og ble overrasket da jeg så hva jeg fikk.

Juicy Couture holder visstnok på å legge ned, og flere av butikkene over hele verden er stengt. Mamma og pappa reiste ut til Bicester Village denne gangen, et shopping-outlet en times tid utenfor London, og der er det en Juicy-butikk som fremdeles er åpen, og de hadde kjøpt en rosa kosebukse til meg. Jeg har villet ha en slik bukse ganske lenge, jeg har flere overdeler men bare én bukse fra før, og den er aaaalt for stor. Jeg har ikke noen overdel som matcher den nye buksen, men det er ikke så viktig.



Mamma hadde også kjøpt et Urban Decay Naked2 øyenskygge-palett til seg selv. Jeg har ønsket meg det settet lenge, og jeg forklarte henne klart og tydelig at "shearing is caring", så hun får fint dele det med meg.


Nå gleder jeg meg masse til jul, for å se hva annet kjekt mamma og pappa fant i London! Selvfølgelig er de fryktelig ovenpå og irriterende og snakker i koder med hverandre om hva de har kjøpt, bare for å friste...

Tenk, i dag er det bare en måned til! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar