onsdag 5. november 2014

Craft refleksvest

De siste ukene har jeg trent en god del, men sist gang jeg løp ute var da jeg enda kunne løpe i shorts. Jeg har vært på Arena Treningssenter både morgen og kveld, og har rett og slett ikke hatt tid til å trene ute. Nå har det heller ikke vært vær til det, det har vært ganske mye regn og vind de siste ukene, og da er det absolutt ikke noe fristende å ta en løpetur utendørs.

I dag da jeg kom hjem fra jobb var det oppholdt til en forandring, så jeg ble med mamma, som skulle ut å gågge (gå/jogge) i Sørmarka, ut i skogen.




Forresten, ser dere den kule refleksvesten jeg har på meg? Etter mye krangling angående bruk av refleks i mørket, og med de ufattelig irriterende refleksvestene en får gratis på diverse arrangementer og som aldri sitter skikkelig på, inngikk jeg en avtale med mor, etter at hun kjøpte seg en skikkelig vest med glidelås, at jeg også skulle bruke vest dersom jeg fikk en lik hennes. Og den fikk jeg i dag. Den er i merket Craft, og kan kjøpes blant annet. på XXL. 

Vi jogget om Ullandhaugtårnet, en tur på rundt 6 km. Det var skikkelig deilig å løpe utendørs igjen, og om jeg skal klare å løpe Siddisløpet, som går rundt Stokkavannet, på en grei tid til våren, må jeg virkelig få ræva i gir og begynne å trene mer ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar