tirsdag 11. november 2014

Come walk with me

Søndag morgen gikk jeg en liten tur i Korshamn, for å ta litt bilder. De fleste sosiale medier er fulle av vakre høstbilder akkurat nå, og jeg har blitt inspirert til å prøve å ta litt bilder jeg også. Nøkkelord: prøve.

Høsten er nemlig long gone på Sørlandet, og her i Stavanger ser vi nesten ikke snurten til dagslys. Dermed er det vanskelig å få tatt skikkelige høstbilder… Jeg prøver meg likevel hver gang jeg er på hytta, og tar meg en liten runde på øya.






Det er så mange steder jeg har lyst til å ta bilder nå før vinteren slår inn for fullt, for eksempel skogen ved Vaulen-stranda, Sola-stranda og i Stavanger Sentrum, men nå skjer det så mye fremover at det ser ut som om jeg må vente til våren… :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar