torsdag 6. november 2014

Bomkjøp

Husker dere da jeg kjøpte meg Canada Goose på Fretex her om dagen? I helga leverte jeg den inn til rens, en stor sjanse å ta siden jeg ikke visste om det var ekte eller ikke. Falske Canada Goose-jakker reagerer visstnok på rens, så om jakken ikke var ekte kom jeg til å merke det ganske fort.



I dag dro jeg ut til Kvadrat for å hente jakken, og der fikk jeg beskjed om at jakken hadde reagert på rensemiddelet og ikke ville tørke. Den var blitt sendt ned til hovedkvarteret til renseriet, som skal se om de kan gjøre noe med den.



Jakken er med andre ord antageligvis falsk, noe som selvfølgelig var gaaaaanske dumt. Heldigvis ga jeg ikke mye for den, bare 400 kr, så egentlig gjør det ikke så mye om den er ekte eller ikke. Likevel håper jeg den blir fikset, slik at jeg kan bruke den uansett! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar