søndag 16. november 2014

220 days left

Nå er det "bare" 220 dager til jeg reiser på språkreise til Torquay. Jeg har begynt å bli kjent med noen av de jeg skal reise sammen med, og gleder meg bare mer og mer!

Jeg skal være tre uker i Torquay, som ligger på sørkysten av England. Jeg drar helt alene, og skal bo hos vertsfamilie. Jeg skal ha internasjonalt kurs, altså er det studenter fra hele verden i klassen min. Jeg har ikke valgt noen tilleggspakke enda, det tar jeg når jeg er der borte.


I går sto det faktisk om språkreiser og Torquay i avisa, om før, hvor språkreiser ofte ble knyttet til mye fyll, mens hvor hverdagen på språkreise nå er full av aktiviteter, og antall ungdommer som blir tatt for fyll har gått mye ned. Jeg har vært litt nervøs for drikkepress og festpress, det tror jeg mamma og pappa også har, så dette var ganske beroligende!


Tenk, nå er det bare 220 dager til jeg sitter på flyet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar