torsdag 2. oktober 2014

Vardeneset - Hinna

I dag har jeg spilt bortekamp mot Vardeneset. Jeg kom litt sent siden vi parkerte ei halv mil (føltes hvertfall som det) fra banen, men heldigvis var ikke oppvarmingen startet.




Etter litt oppvarming ble laget satt opp, og jeg startet som venstre kant. Dette gikk ganske bra, - de første 30 sekundene. Vi startet med ballen, og hadde et lite angrep helt i starten. Dessverre endte det med det, og Vardeneset tok kontroll.



De angrep hele tiden, og vi klarte ikke stoppe dem. Heldigvis ble bare er fåtall av angrepene mål, for ellers ville det nok blitt skikkelig skikkelig stygt. Halvveis ute i omgangen ledet de med tre mål, men vi klarte enda ikke svare på angrepene deres.



Tre angrep til gikk i mål, og så ble det blåst til pause. Etter pause startet jeg som høyre ving, men jeg endte mer opp som back. Hele laget måtte nemlig i forsvar for å ikke la Vardenesets midtbane komme gjennom. Heldigvis hjalp dette, og vi hadde faktisk et par angrep vi også.


Andre omgang var ganske jevn, eller, Vardeneset hadde for det meste ballen, men de scoret ikke. Vi fikk vår første corner halvveis ut i omgangen, og var bare centimeter fra å redusere. Vardenesets svar var et knallbra angrep, og de scoret enda et mål.


Resten av kampen klarte vi oss ganske fint, vi slapp ikke inn flere mål, men klarte heller ikke score noen, og tapte 7-0. Det var ganske kjipt å tape så mye, spesielt siden vi "bare" tapte 5-1 sist gang vi møtte dem!

2 kommentarer: