lørdag 4. oktober 2014

Treningstøy

Treningstøy er noe av det kjekkeste i verden å shoppe. Enten det er ønskeshopping på nett, vindusshopping eller "skikkelig" shopping. Det er rett og slett en av mine favorittaktiviteter. Den siste tiden har det kommet kjempemye nytt og fint treningstøy, og det er rett og slett trist at jeg ikke skal til USA nå. Her i Norge er alt så dyrt - mye dyrere enn i USA, og det er ikke like gøy. Derfor blir det for det meste vindusshopping, mens jeg setter opp ønskeliste til jul.

Da jeg startet på Arena, fikk jeg første dagen øye på ei dame med en 2XU-tights med X'en i lys rosa. Jeg fikk hjerter i øynene, og ble nesten helt knust da tightsen var kjøpt i Australia. De hadde den ikke i USA, men etter fire måneder med venting har tightsen i babyrosa og isblå endelig kommet til Norge. Den er ganske dyr, og siden dette nettopp har kommet til Norge er den ikke på salg noen steder. Forhåpentligvis kommer den på salg før jul, for jeg trenger virkelig noen flere treningsstightser! Jeg har tightsen med sølvfarget X i str XS, men jeg trenger minst en til. 

Kan kjøpes HER


Til vinteren blir det kaldere og det hadde vært godt å ha Thermal Compression-tightsen deres også. 

Jeg har surfet en del på Nikes hjemmeside, og funnet masse goodies, *sukk*. Det er sååååå mye fint! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg flere Nike Miler-topper, både kortermede og langermede, i lyse og fine sommerfarger, og også Nike Pro-shortsen i hvit, eller andre fine farger! (Jeg bruker str S i alt fra Nike)




Jeg har bare én joggetights, så det er vel ikke så rart jeg ønsker meg flere?

Jeg har også kjempelyst på Rönischs Anti-Shake tights.


Dette er noe av treningsstøyet jeg ønsker meg, har du anbefalinger til mer kjekt treningstøy, så er det bare å fortelle meg om det i kommentarfeltet! :)

2 kommentarer: