lørdag 18. oktober 2014

Shopping i Lyngdal

I formiddag, etter at Sindre og pappa hadde dratt opp hummerteinene og innlosjert fangsten i samlekassen, dro hele familien inn til Lyngdal for å kjøpe mat. Vi kom jo hit midt på natten og hadde ikke med oss noe annet enn klær. Vi har pålegg og sånn her, og Sindre løp bort i nærbutikken og kjøpte melk og brød slik at vi fikk frokost, men vi måtte inn til byen for å handle inn til middag.

Jeg er fast leser av Teen Vogue, og opplever hele tiden at det ikke er mulig å få tak i det nyeste utgaven av bladet i Stavanger Sentrum. I Lyngdal derimot, har de alltid den nyeste utgaven, i tillegg til at det ofte er på salg. I dag var intet unntak. Jeg fant og kjøpte oktober-utgaven på Narvesen, og senere i kveld skal jeg sette meg ned med en kopp te og lese om høstmoten i USA.

Jeg fant også en ny butikk i dag, Urban Nation. Silje har snakket om butikken, men jeg har aldri funnet den før nå. De hadde masse kule klær der, og jeg fant meg en kjempefin, grå og cozy genser, ganske lik denne som jeg kjøpte på BikBok i september.



Jeg er ganske fornøyd med innkjøpene mine fra Lyngdal, spesielt siden jeg har lett etter en ny genser de siste ukene! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar