fredag 31. oktober 2014

Pain is weakness crying

I dag hadde jeg min andre PT-time med Kevin på Arena Treningssenter. Forrige time, på mandag, gikk vi gjennom en liten runde i treningsstudioet, som jeg repeterte i dag.

Først varmet jeg opp på tredemølla i et par minutter, før vi tok turen opp til apparatrommet, hvor vi startet med beinpress. Vi kombinerte beinpress med tri-cep, så etter et set på beinpressmaskinen gikk jeg over til tri-cep. Dette gjorde vi tre ganger.


Etterpå gikk vi videre på rygg og pull-ups. Jeg har såvidt prøvd pull-ups før, men da hoppet jeg opp og falt ned igjen, altså gjorde jeg det ganske feil. For å gjøre det lettere brukte jeg en strikk, slik at jeg fikk hjelp til å dra meg opp. Det er nemlig slik at en kan trene på pull-ups med å få hjelp på vei opp og dra seg sakte nedover. Dette gikk ganske greit, men jeg kjente det godt i både armer og rygg da vi fortsatte til neste øvelse, roing.

Roinga kombinerte vi med leg extensions, før vi trente bi-ceps med apparat og stang. Helt til slutt trente vi mage, og denne gangen brukte vi også slynger. Jeg har aldri prøvd slynger før, slyngetimene på Arena har alltid kjempelang venteliste, og det var bare kjempekult!


PT-timen var utrolig gøy, men også kjempehard. Jeg er ikke overrasket om jeg har kjempemasse gangsperr i morgen, men det var absolutt verdt det! Vi har ikke helt avtalt neste (og siste) time enda, men jeg gleder meg allerede! :)

1 kommentar: