onsdag 29. oktober 2014

Oatmeal every day

Etter at jeg fikk meg Tumblr, har jeg blitt skikkelig inspirert til å spise sunt. Jeg følger nemlig maaange fitness-brukere, og får en god daglig dose av trenings- og matinspo-bilder. Flere av bildene er havregrynsgrøt med forskjellige typer frukt, og selv om jeg har aldri har vært så glad i havregryn, var jeg i helga på handletur med pappa for å kjøpe frukt og bær.

Søndags morgen før Kretsmesterskapet startet jeg, og da var det havregrynsgrøt med mango og jordbær. Slik har jeg fortsatt, og hver dag har jeg hatt minst én skål med havregrynsgrøt og forskjellige typer tilbehør.



Jeg er veldig glad i frukt, og det å pynte grøten gjør det bare enda bedre. Det er delikat ut, og smaker helt himmelsk. Mine favorittkombinasjoner er kanel og banan, jordbær og mango og jordbær og kiwi.





I dag lagde jeg kveldsmat til meg og mamma, og da ble det havregrynsgrøt med kiwi, jordbær og banan. Verken mamma eller Sindre har noen gang likt havregrynsgrøt, men nå som jeg har "oppgradert" den kjedelige grøten, blir det ofte til at jeg må dele porsjonen min, hehe! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar