lørdag 18. oktober 2014

Melkesjokoladebrownies

I det siste har jeg sett mye reklame for Freias Melkesjokoladebrownies, og jeg har hatt kjempelyst til å prøve den ut. Jeg elsker brownies, og jeg er også ganske glad i Melkesjokolade, så hva er da bedre enn  de to tingene sammen?! 

Da vi var i Lyngdal for å handle i dag, klarte jeg å overtale mor og far til å la meg kjøpe en pakke, på betingelse av at jeg ryddet opp etter meg etter kokkeleringen.


Da vi kom hjem fra Lyngdal, satte jeg i gang med browniesene. Det var veldig lett å lage, jeg trengte bare 2 egg, 40 ml vann og 125 g smør i tillegg til posene som var i pakken, og det tok ikke mer enn 10 minutter å blande ingrediensene sammen.




Kakerøren helte jeg på en langpanne og satte i ovnen. Der sto den i 40 minutter - og det luktet mer og mer himmelsk fra ovnen etter hvert som den nærmet seg ferdig. Så ble den ble avkjølt på rist mens jeg dekket bordet.

Browniesene var sykt gode , og jeg tviler ikke på at vi kommer til å ha det flere ganger. - Forhåpentligvis med vaniljeis da, det glemte vi å kjøpe i dag, men brownies og vaniljeis hører liksom sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar